יום ראשון, 29 ביולי 2012

היתרונות של קניית מוצרי קידום מכירות באינטרנט


קניית מוצרי קידום מכירות שלך הלבשה זהות תאגידית המקוון מספק חמישה יתרונות עיקריים: מבחר גדול, מחירים טובים יותר, נוחות, שירות לקוחות, יותר ויותר הזמנת הזמן.

מפעלים לעתים קרובות להציג שורה שלמה של מוצרים באינטרנט, לספק לך מבחר גדול יותר של מוצרים. עם כל המפעלים האלה באינטרנט, אתה מקבל את ההזדמנות להשוות את איכות ומחירים בפורמט מקוון פשוט וקל, במקום לבזבז את הזמן הגלישה באמצעות קטלוגים אינסופיים שממלאים מרכז העבודה שלך.

תמחור טוב יותר זמינה באינטרנט, אבל צריך לחפור לחקור על זה. הקלד מילות מפתח מוצר קידום מכירות הקשורות לתוך מנוע החיפוש המועדף עליך לסנן את התוצאות עד שתמצא החברה מוצרי קידום מכירות עם תמחור הנחה. החוכמה הגדולה היא לבחור פריט יש כמה חברות קידום מכירות המוצר לתת לך הצעת מחיר, תמיד לרבות הגדרת חיובים ומטענים. זה יאפשר לך כמה נכון להשוות את העלות הכוללת המדויק.

כיצד חברות אלה להרשות לעצמם אתרים באינטרנט למכור את אותו מוצר בדיוק פחות מ מפיצים אחרים? באופן מסורתי, קידום מכירות הפריטים נמכרים על ידי מפיץ שיש לו צוות שלם של אנשי מכירות מחוץ כי אלך לעסק שלך, להראות לך טונות דגימות, והתינוק יושבים אותך בתהליך של ביצוע הזמנה. אלה הם אנשי מכירות מחוץ מספר אחת ההוצאות העיקרי של המפיץ לא מקוון. תאמין לי חשבון אז זה בחשבון מחיר של פריט פרסומי אתה הרכש, ובכך להעלות את העלות הכוללת שלך. על ידי רכישת מוצרים מוזלים קידום מכירות באינטרנט, אתה יכול לחסל כמה כיסים בתור אנשי מכירות ולהפחית את מחיר הרכישה בסכום ניכר של כסף.

נוחות מגיע עם היכולת של הצבת המקוונת הסדר כולו. כל חברות אינטרנט מצליחות להציע את השירות הזה עם טופסי הזמנה מוצפנים כדי לאבטח מידע הקנייה שלך. ניתן לשלוח יצירות אמנות באמצעות דוא"ל. זה נעשה קל עם הטופס המקוון. עם הזמנה באינטרנט אתה מקבל את הנוחות של ביצוע ההזמנה בכל זמן, עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע.

כמה חברות אלה אתרים באינטרנט מספקים גם שירות לקוחות מחלקות עם שעות ארוכות. הם מוגדרים לקחת את השיחות, להתמודד עם צווי העומס שלך, כדי לענות על השאלות שלך באופן מיידי. אם אתם מעדיפים לתקשר באמצעות דואר אלקטרוני, זו דרך מצוינת לתעד את ההזמנה מתחילתו ועד סופו. באפשרותך לשלוח בדואר אלקטרוני השאלה למפיץ שלך, לצאת להפסקה, ויש להם את זה ענה עד שתחזור.

הזמן הרבה יותר מהר הזמנת היא תוצאה גדולה 5 הרכישה באינטרנט. ביקרתי באופן אישי מאות לקוחות. זה כמובן דורש מינוי, אשר באופן טבעי יש להתאים את לוחות הזמנים של שני הצדדים. איש המכירות לא מקוון נאלץ לפרש את הצרכים שלך לפני הפגישה. אז מה להביא דוגמאות וקטלוגים שיש להם על היד, אך אלה לא יכול לענות על הצרכים שלך וכך זמן ההזמנה שלך יוארך לפגישה שנייה. אם יש לך שאלות לגבי זמינות המוצר, להסתובב בזמן, או כל מפעל אחר פניות רגיש, איש המכירות צריך לחזור למשרד שלו כדי ליצור קשר עם המפעל, כדי לקבל את התשובות שלך. בעת הזמנת מחברת האינטרנט המקוון, צוות שירות הלקוחות כבר במשרד שלהם, כדי שיוכלו לפנות את המפעל עם השאלות שלך ולקרוא אותך מיד.

נתתי לכם חמש סיבות נהדר לקנות את המוצרים מוטבעים מן החברה הנחה של מוצרי קידום מכירות באינטרנט, אבל אני צריך גם להזכיר לך כי תמיד יש את הסחר. חברות מוצרי קידום מכירות באינטרנט לעבוד קשה מאוד כדי לצמצם את כל ההוצאות האפשריות כדי להעביר את החיסכון על ידך. אתה תמצא את זה זה תוצאות תשלום עבור דגימות מראש תשלום הדרישות. תשלום עבור דגימות קידום מכירות מבטיח כי החברה לא לתת מוצרים שאינם לקוחות, שכן הדבר היה ניכר להעלות את העלויות האמיתיות של הלקוחות. תשלום מראש נפוץ מאוד בקרב קנייה באינטרנט בכלל, הכרחי כמעט בכל חברה באינטרנט על מנת להבטיח את התשלום. לפני התשלום אין מה לדאוג. עדיין יש לך את הזכות מוצר איכות, אתה מקבל חיסכון ענק.

עוד טיפ: בעת רכישת הלבשה החברה המודפס, בחר חברת באינטרנט שיש לו בתוך הבית רקמה הדפסה מתקני המסך. זה היה הניסיון שלי, כי חברות אלה תהיה שליטה טובה יותר של לזרז את הפקודות שלך, ידע טוב יותר את חוויית המותג, אשר מאפשר להם לעקוב טוב יותר אחר בקרת איכות, יכולות הרבה יותר טוב כדי להשלים הזמנות העומס יותר מהר.

היום תמצאו כי עסקים מצליחים רבים יותר כיום הצבת מוצר פרסומי שלהם הזמנות הלבשה החברה בידי אלה מפיצים הנחה מוסמך באינטרנט. היתרונות הם רבים: נוחות, מהירות, בחירה, אחריות, שירות, ומעל הכל, חיסכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה