יום ראשון, 29 ביולי 2012

פרסום בבאנרים: כיצד זה עובד?


אז אתה משווק באינטרנט ואתה רוצה להרוויח כסף טוב? או אולי אתה סתם מישהו עם מוצר או שירות למכור כי הוא מחפש דרכים חדשניות כדי להשיג את הדברים שלך מול העיניים יותר לקוחות ולהגדיל את גודל נתח השוק שלך. בכל מקרה הגעת למקום הנכון לקרוא על טופס מעולה של פרסום שנקרא פרסום באנרים מנצל את גל העתיד באינטרנט. האינטרנט מאפשר את השוק שלך באופן מיידי להיות כל מקום בעולם שיש למחשב ואתה יכול לשלוח את המוצר או לספק השירות. עכשיו חלק מהשירותים טיפוסים מסורתיים יותר כמו רופאים, שרברבים וכו 'יהיה מוגבל על ידי הגיאוגרפיה באופן טבעי אבל זה עדיין דרך נהדרת לפרסם באזור שלך יותר ויותר אנשים מקבלים באינטרנט מדי יום.

מהו פרסום באנר אתה אומר? ובכן זה מודעה הממוקם על אתר שאינו קשור קשר למודעה, אך רצוי הוא זה המון אנשים יפגעו. היא מודעת כי בדרך כלל הוא באיזושהי קובץ תמונה, ולעתים קרובות מכיל מילים אופייניות ותמונות, כמו גם אנימציה וסאונד אשר הופכים פופולריים "משדלת" טכניקות. מודעה קצרה בדרך כלל רחב או גבוה וצר ובגלל זה זה נקרא נס. כאשר לקוח רוצה לראות יותר הם פשוט ללחוץ על הבאנר, לקוחים דרך הקישור מוטבע לדף אחר שהוא בדרך כלל בדף המכירה. אם המוצר הוא משהו שאתה יכול לרכוש באינטרנט או להוריד אותו נעשה באמצעות דף זה. אחרת זה פשוט יותר חשיפה עבור המפרסם.

עוד שאלה טובה היא מדוע אתר האינטרנט המארח תאפשר למודעה להיות בדף שלהם? ובכן כמו כל צורה אחרת של פרסום שהמפרסם משלם עבור הזמן או במרחב זה המקרה. לעתים קרובות ביותר באמצעות פרסום באנרים העסקה הוא עבד לפי איך קליקים רבים קורים כמות נתונה של זמן. בדרך כלל העלות היא חמישה עד 10 סנט לכל קליק.

איך אני יכול לקבל את הפרסומת שלי על דף? ובכן שוב בדיוק כמו צורות אחרות של פרסום יש דרכים רבות לעשות זאת. יכולת אישית ליצור קשר עם הבעלים או המפעיל של האתר לעבוד על העסקה, או שאתה יכול לשכור חברת פרסום שעושה את כל העבודה בשבילך. לרוב הוא זה הטופס השני המשמש אלה חברות פרסום תציב מודעות באתרים שונים מרובים לאסוף את דמי, ולשלם בעל אתר או מפעיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה