יום ראשון, 29 ביולי 2012

מהו פרסום פיקסל


ש צורה חדשה של פרסום, כי הוא ממריאים מן הכיסוי החדש הוא מקבל את זה יכול להיות הדבר הבא הגדול ביותר מאז PPC. כיום מנהלי אתרים להשקיע כמויות עצומות של כסף כדי לקבל מבקרים אינטרנט באמצעות באנרים, מודעות קופץ, ולשלם לכל המודעות לחץ. במצב החדש ביותר של משיכת התנועה נקרא פרסום פיקסל.

הנחת היסוד היא כי אנשים קונים פיקסלים בדף אינטרנט המקשרים אל אתר האינטרנט שלהם. הפיקסלים ליצור תמונות להתפתח פסיפס זה יכול להיות פיסת תרבות הפופ של האמנות. כמו סוג של אמנות מעטפת סיגר. התוצאה הסופית היא דף אינטרנט שמקבל תנועה טובה עם קישור אל האתר שלהם, מה שמניע מבקרים, אשר מניע את המכירות.

נוהג זה מדיום חדש הוא הרעיון לשלם עבור עלויות לחץ יותר מדי ... אם היה לך 10 קליקים ביום ב 10 סנט כל אחד, בשנה אחת זה יעלה לך 365 $! קח את זה 5 שנים, אתה מדבר על 1800 $! המציאות היא פעמים רבות קליקים לעלות הרבה יותר מ 10 סנט כל אחד המתרגמת הרבה כסף שלם יותר. אנשים דווחו לשלם יותר מ 50 $ קליק.

מודעות פיקסל הם רכישה אחת להימשך שנים. אין זה נדיר לראות אנשים מציעים את המרחב שלהם במשך 5 עד 10 שנים. עם תמונה באיכות טובה, זה יכול לחזור יותר מבקרים לאתר האינטרנט שלך מאשר לשלם עבור כל קליק על חיסכון עצום. מקומות נמכרים בדרך כלל ב 10 ב -10 בלוקים פיקסל ב 25 סנט לכל פיקסל עד מעל לדולר פיקסל. (100 בסך הכל פיקסל בבלוק). רוב למכור 10px ידי בפורמט מינימום 10px מאז זה הגיוני באיזור שימושי הקטן ביותר. כל אבני קנו בדרך כלל צריך ליצור ריבוע או מלבן.

פרסום פיקסל הוא רק בינקות זה. זה עדיין מוקדם לומר שם זה עלול להוביל, אבל מעט ככל שהם עולים, המודעות פיקסל הם כנראה כסף שנוצל היטב. זה לאחר ירידה כל בדלי מבחינת עלויות הפרסום. לכל הפחות, זה יוסיף לאוסף של קישורים נכנסים, כי כל האתרים צריכים להיות מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה