יום ראשון, 29 ביולי 2012

פרסום באתרי מעריצים סלבריטאים


הפרסום באינטרנט הוא לא בדיוק אותו דבר כמו פרסום בכל מקום אחר. באינטרנט, המודעות הן בכל מקום. למעשה זה בטוח לומר כי האינטרנט הוא אחד שלט חוצות ענק.

הפרסום המקוון גם שונה מפרסום רגיל בכך, לוגו נוצץ מצועצעים או תמונות או אפילו taglines לא לחתוך אותו. בדרך כלל, האנשים המשתמשים באינטרנט מחפשים פריטים מסוימים של מידע ופשוט לכוון את גימיקים שונים כי חברות המשתמשות עבור פרסומות שלהם.

זה יכול להיות כי כאשר הנקי היה צעיר עדיין בעיקר חיוג, המודעות היו סוגי באנרים שהיו יפה אבל ממש כבד. למרות הפס הרחב החליף עכשיו בחיוג, משתמשי האינטרנט מעדיפים מודעות כי הם אור קל ולא פולשני עדיף על המחקר שלהם.

מהו אותו דבר, אם אתה מפרסם מקוון או לא מקוון היא שאנשים להתחבר עם אנשים. ככלל, הם מגיבים טוב יותר מודעות פונים הערכים שלהם או תכונה משהו שהם יכולים להתייחס אליו. הם מתייחסים טוב יותר פרסומות הכוללים אנשים.

לדוגמה, אם המוצר שלך הוא על טיפול רפואי, הם נוטים יותר להגיב על הרופא יותר מאשר לכל אחד אחר. אם המוצר שלך הוא על נעלי כדורסל, הם נוטים יותר להגיב על שחקן כדורסל. בעיקרון, אתה בוחר דובר כי קונים פוטנציאליים שלך תאמין או להאזין. החריג היחיד לכלל זה נראה סלבריטאים. משום מה, אנשים יאמינו סלבריטאים כמעט כל דבר אומר, אם הם עצמם מתאימים עבור המוצר או לא.

עכשיו, שכירת סלבריטי לאמץ את המוצר יכול להיות דבר יקר מאוד. רוב הידוענים גובים גבוהה, אחרי הכל אתה מנסה לרכב על הפופולריות שלהם. המנהל שלהם יהיה לוודא כי הם מקבלים הכי הרבה מתוך להיות המודל המסחרי.

בניגוד לפרסום רגיל, לעומת זאת, יש דרך לנצל את הפופולריות של סלבריטאים מבלי לשלם בשיעור מופקע. הם נקראים מעריצים אתרים מפורסמים. אלה הם אתרים על סלבריטאי זה או לא להיות בבעלות או מתוחזק על ידי הסלבריטאים אשר בהשתתפות. בדרך כלל אתרים אלה מנוהלים על ידי מעריץ של סלבריטי, ומכאן המונח האתר אוהד סלבריטי.

הנה האמת אמנים מעמד זמן רב בענף יודעים. האוהדים לשלוט בעולמם. קבלת הקהל של התמונה שלהם, ההרכב שלהם, העיצוב שלהם, הביצועים שלהם קובע כמה כסף הם ירוויחו.

האוהדים הם גם אלה לחפש באינטרנט ביותר על מידע על האהובה עליהם, ועוד כמה סלבריטאים שלא האהובים כל כך. סלבריטאים הם בין הפריטים חיפשו הגבוהים ביותר ברשת. מעל 40 מיליון שאילתות עליהם נעשים היום.

בזכות מנועי החיפוש, אלו אתרי מעריצים מפורסמים לקבל לא מעט חשיפה. הם מדברים על הזמר האהוב עליהם, השחקן, מודל, או ספורטאי. יש להם מידע מעניין שמושך אוהדים רבים יותר של הכוכב האהוב עליהם.

זה הרבה תנועה כי עסקים יכולים לנצל. כל החברות צריכים להבין איזה מהם הוא של ידוענים רבים קהל היעד שלהם יהיה סיכוי טוב לבקר. זה יעזור לך לקבל את החשיפה צורך שהמוצר שלך זקוק.

דרך אחת להסתכל על זה כמו חסות. הרבה של תוכניות טלוויזיה או קטעים אינו ממומן על ידי חברות שונות. הם מאפשרים אלה תוכניות טלוויזיה או קטעים להישאר באוויר. בתמורה, תוכניות אלה פלאש לוגו שלהם נותני החסות שלהם במהלך הפסקות מסחר.

הפרסום המקוון יש יתרון כאן. שלא כמו בטלוויזיה שם נותן החסות יש להמתין במקום המסחרי שלהם, מפרסמים באינטרנט יש את המודעות שלהם כל הזמן, בעמוד באזורים שצוינו. המבקרים יכולים לראות אותם כל הזמן כאשר הם גולשים באתר אוהד סלבריטי. בהתאם להסכם, חלק מהאתרים אפילו לאפשר למפרסם להציג את המודעות שלהם בדפים השונים של האתר, כך בכל מקום שבו הם נוסעים במקום בפועל, הם עדיין רואים את המוצר על הצג באזור בולט.

לשים מודעה באינטרנט באתרי מעריצים מפורסמים הרבה פחות יקר מאשר לשלם עבור זמן אוויר בטלוויזיה. המחיר הוא נמוך הרבה ואתה מקבל יותר חשיפה כי אתה לא רק הציבור פשוט הלאומי שלך. יש לזכור כי האינטרנט הוא בקנה מידה עולמי.

מפורסמים אלה יש אוהדים בכל רחבי העולם. את המאוורר אתרי סלבריטאים, להיות ברשת, יש להגיע הגלובלית. אם העסק שלך חותרת להגיע לשוק הבינלאומי הנה עוד סיבה מדוע כדאי למקם את המודעה שלך באתר מעריצים מפורסם.

אנשים אוהבים להיות בקשר עם אנשים. הם אוהבים לדעת מה קורה עם האהובות עליהם. אז כמובן, הם יחפשו את החדשות על האלילים שלהם וזהו! כאשר הם מבקרים באתרים על הכוכב האהוב עליהם, יש את המודעה שלך. זה לא חשיפה גדולה?

לעיתים קרובות אנשים להעריץ סלבריטאים כי הם רואים משהו מהאנשים האלה, כי הם היו יום אחד רוצה להשיג, בין אם זה פיסית, נפשית, חברתית או אולי רק דבר כלכלי. הם משתוקקים להיות יפה או חכם או יפה לגבי המין השני. חלקם עשויים ארוכה רק כדי להיות בכושר או מיומן כמו ספורטאי. לפי היבט זה שהם מעריצים של כוכבים אלה, אם המוצר שלך הוא משהו שיכול לעזור להם להתקרב להשגת יעד זה, הם יכולים פשוט ללחוץ על המודעה שלך.

תצטרך לעשות קצת מחקר כדי למצוא את המאוורר הכי מפורסם באתר בו כדי למקם את המודעה שלך. אתה רוצה להשיג את המירב עבור הכסף שלך, יש מאות אתרי מעריצים מפורסמים בחוץ. אתה מחפש אחד מושך את מספר רוב האוהדים שהם גם חלק קהל היעד שלך.

אם אתה מוצא את אוהד מפורסם באתר שאתה רוצה, הקפד לבדוק את פרטי ההתקשרות של בעל האתר באופן מיידי. רובם יהיה קישור באתר שלהם מסומן "צור קשר". ברגע שאתה מקבל על קשר עם אותם, אתה רק צריך לנהל משא ומתן על מקום ראש הממשלה באתר שלהם. אל תחכו יותר מדי זמן! עסקים אחרים רוצים את המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה