יום ראשון, 29 ביולי 2012

פרסום בקטלוגים מעוצבים


חברות שיווק רבים היו שמחים יותר כדי לסייע ביצירת עיצוב החוברת, כי היא מקצועית ויש להם מראה יפה להם. עם זאת לפני שהולכים אחת מחברות אלה או אפילו לשקול אותם יש לקחת בחשבון מה זה עיצוב החוברת אמורה להשיג.

אם המטרה העיקרית של עיצוב החוברת היא להשיג לקוחות חדשים היא צריכה להיות חדה קליט. תעשו את זה משהו שהלקוח ישים לב ולא רוצה לזרוק לפח. כמו כן לתת להם סיבות, מדוע הם רוצים לעשות איתך עסקים. זכור כי אתה תמיד בתחרות, וכי אתה רוצה לנצח את הלקוחות ביותר. לקוחות חדשים צריך לדעת למה אתה כל כך נפלא, ומדוע היא השקעה כספית טובה יותר עבורם לתת את כספם לך.

לחלופין, אם המטרה העיקרית של עיצוב החוברת היא להשיג לקוחות אשר עשית עסקים עם שתחזור ואז אתה הולך צריך את הציוד החוברת שלך כלפיהם. תמונות קליט נמרץ אין צורך בהכרח במקרה זה. הנה הם כבר יודעים מי אתה תיקח רגע כדי לראות מה יש לך לומר. הגישה הטובה ביותר עבור הנאום של החוברת היא לשמור אותו ברמה ידידות. הם יודעים שאתה כבר השקיעו כסף איתך. המטרה כאן היא למנוע מהם לבזבז את הכסף שלהם איתך. לשם כך לדבר איתם כאילו הם חבר ותיק. תן להם לדעת כי העסק שלהם איתך, הערכנו מאוד את שהיית רוצה לראות אותם שוב.

לעולם אל תזלזל את השימוש בתמריצים שניתנו עיצוב החוברת. קונים מציאה הולכים לבוא בהמוניהם כדי עסקים חדשים או לחזור חברות ישנים כי הם השתמשו בכל פעם כי יש להם קופון בידם. הם אוהבים עסקה טובה, ואם אתה נותן להם עסקה טובה הם יאהבו אותך. גם הלקוח הממוצע מטורף לא מציאה כל כך הולך לבוא אליך על פני המתחרים שאינו נותן תמריץ. חושב במוחו של הקונה. לדוגמה, אם הקונה עשוי לחסוך 20 $ על תמריץ שאתה מציע על משהו דרך עיצוב החוברת שלך אז זה 20 $ סביר יותר כי הם יוכלו להוציא על מוצרים אחרים או יותר.

שמור על נקודות אלו בחשבון בעת ​​יצירת עיצוב חוברת מושלם וגם אתה תהיה חוברת יעיל שיביא עסקים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה