יום ראשון, 29 ביולי 2012

סודות הפרסום


כשקיבלתי לעסקי הפרסום המקוון, חיפשתי את השילוב הקסום הזה ישים את האתר שלי לתוך בדירוג מנועי החיפוש המובילים, מעוט לי בחזית במוחם או אנשים המעוניינים לקנות את המוצר שלי, ובאופן כללי גורמים לי עשיר מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלי!

לאחר ההצלחה בעסק הזה הרבה זמן, אני יכול להסתכל אחורה על האני הישן שלי עם סוג כזה של חשיבה ולנער את הראש.

אם אתם קוראים את המאמר הזה ואת הגעת עד כאן, אתם בטח מחפשים קסם לענות את עצמך. אתה כנראה לקרוא כמה עשרות או כמה מאות מאמרים, בדיוק כמו זה על פרסום של תשלום לפי לחיצה, למקסם את התשואה על ההשקעה, דחיסת מילות מפתח, כובע שחור טקטיקות SEO, טקסט קישור חילופי באנרים, ואת והרשימה עוד ארוכה.

ובכן, אני כאן כדי להגיד לך שיש לי 1 להיות כל סוף כל תשובה ואני חולק אותו עם העולם!

האמת היא שאין שום סוד הקסם בתחום הפרסום המקוון. אין שיטה אחת יפיק את הכמות הגדולה ביותר של ההכנסה / חשיפה של כל אתר או עסק שניתן להעלות על הדעת - זה הכל עניין של זמן, ניסוי וטעייה או כישרון.

זו תשובה די חלש, אני יודע. זה היה יכול להיות הרבה יותר מגניב לי להגיד לך כי רכישת מודעות מסווגות זעירים בעיתון המקומי היה המפתח להצלחה ועושר. ובכן, צר לי. עבור כמה מכם היו בדרך הזאת לפני מתחילים לקבל את זה, אתה שומע צליל של אמת בדברי. ככל שתקדימו להפסיק לחפש תיקון מהיר כדי להפוך מקל את ההודעה, כן ייטב.

כי מה זה שווה, אלה המחשבות שלי.

1) האינטרנט היה רק ​​חי במשך כמה שנים קצרות, ובזמן שהוא השתנה פעמים רבות באופן דרמטי במהלך. זכור בשנת 1995 כשכולם גילו לראשונה את המעטפה מגניב אנימציה קטן. Gif שהיית לחץ על לשלוח להם מייל? איפה ביל תשלום באינטרנט, מסרים מיידיים, ואת תוכן הדף באופן דינמי אז? ורק שנים ספורות לאחר מכן אתה יכול לראות עד כמה רחוק הגענו, ולהשתמש כאמצעי עבור כמה רחוק אנחנו יכולים ללכת.

הנקודה היא כי האינטרנט, כמו צורות אחרות של התקשורת, הוא מפלצת המתפתחת במהירות. מה שעובד עבור מפרסמים באינטרנט היום עשוי להיות לא יעיל לחלוטין רק כמה חודשים מעכשיו. לכן המפרסמים הטובים ביותר כל הזמן במחקר ויצירת אסטרטגיות משלהם שיווק ייחודיות. החוכמה היא לגלות מה עובד בשבילך, כדי לוודא שאתה מחדש את זה מעת לעת כדי לכוון אותו כמו את השינויים בשוק.

2) אתה צריך להוציא כסף כדי להרוויח כסף. זה קו עייף, אבל זה ככה, כי כולם אומרים את זה. אל תפחדו להוסיף שמן למדורה הפרסום שלך ולקחת אותו לרמה אחרת. נסו להשקיע (שימו לב שאמרתי השקעה ולא הוצאה) חמש, עשר או חמישים אלף דולר בפרסום. אם לא לקפוץ מהחלון בפעם הראשונה אתה עושה את זה, אתה יכול ללכת עם חיוך גדול דמי כיס קטן!

החלק הקשה על משקיעים נתח גדול של כסף בא עם זה מלכתחילה. אם כבר יש לך 50,000 $ הנחת סביב לפרסום והם פשוט מחפשים מקום לשים אותו, תן לי את השיחה. אם אתה לא כל כך בר מזל, נסה במינהל עסקים קטנים רעיונות על איך לקבל הלוואה לעסקים קטנים.

אם אתה לא רוצה ללכת רחוק יותר מאשר את תיבת הדואר שלך, בדוק כמה אשראי אלה בודק הבנק שלך כל הזמן שולח לך בדואר. הרבה אנשים לנצל את שיעורי הריבית שלהם סבירים למדי כדי לממן פרויקטים.

3) מצגת היא המפתח. אתה תמצא את כישורי הכתיבה מעולה שיווק טוב הולכים יד ביד. כפי שאתה לשפר על אחד, השני חייב ללכת. לדעת איך לכתוב, איך לכתוב גם ייתן לך יתרון יוצא דופן של רוב האנשים מתחרה על תשומת הלב של הלקוחות שלך. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מקבל הרבה דואר זבל של אנשים שרוצים למכור לי את "טוב, זול, + # 1 שעון רולקס $ $ $, הנחה של ויאגרה, H0t s1utz, וכו '"

אין צורך לומר, מעולם לא רכש שום דבר מהם ככל הנראה, גם את לא. אם יש לך, אנא ירידה לי בשורה ותן לי לדעת איך זה הסתדר. אני תמיד תוהה איך רבים מאלה הם הונאה.

על מיילים חוזרים שאני עושה לרכישה באים GoDaddy, buy.com, גוגל וכן שורה של חברות מקצועיות אחרות לקחת כמה דקות כדי לרכוש את אמון שלי עם סימני פיסוק דקדוק טוב, ותוכן איכותי.

אם אין לך כישרון כתיבה (ואתם יודעים מי אתם) יש לך שתי אפשרויות:

קבל טוב יותר - קל יותר להגיד מאשר לעשות. כמו רוב הדברים, כתיבה היא אחד הכשרונות חלק ותשעה חלקים לעבוד קשה. קח כמה שיעורים, אין עמיתים עריכת הצעות, או לשלוח לי להסתכל על (1 10 אלף בקשות בלבד).

או, לגרום למישהו אחר לעשות את זה - להשאיר יותר זמן בשבילך ליד ההגה. אני אוהב את אפשרות זו לא רק כי זה שומר לי זמן, אבל גם בגלל העבודה, בדרך כלל יוצא יותר טוב מכל דבר שיכולתי לעשות. מאמר זה הוא דוגמה מצוינת. אני מסופק מתאר מפורטת, כמה סיפורים טובים, את האסטרטגיות לעיל קופירייטרים ב danifer.com עשו את השאר. עשיתי עסקה עם אותם לכתוב את המאמר עבור $ 149, ואנו חולקים את זכויות ההפצה. לא רע בשביל עבודה של חצי שעה.

אם אינך יכול להרשות לעצמו לשכור Pro, להיות מנומס לעצמך את קהל היעד שלך פשוט על ידי מחדש לקרוא את העבודה שלך, ריצה בדיקת האיות, ולתת את אשתך / הבעל / חבר / עמית לעבודה להסתכל על זה. תתפלא על כמה דברים בלתי נראים לכם יבלוט לקבוצה חדשה של העיניים.

אישור. זה כל מה שיש לי לעת עתה. השארו בבית howtoadvertise.net לייעוץ נוסף על איך להתחיל עם פרסום מקוון. יש לזכור כי על פי כמה רחוק אתה הולך תלוי בך. אין תחליף לעבודה שלך ומאמץ להצליח בעסק הזה.

בהצלחה!

תגובה 1: