יום ראשון, 29 ביולי 2012

האם אתה מפרסם את עצמך למכריך?


האם אתה יודע הרבה מהחברים שלך לא יודע בדיוק מה לעשות כדי להפוך את הכסף שלך? זה קורה לעתים קרובות יותר ממה שאתה רוצה לחשוב על עסקים קטנים.

מאחר שאנשים אוהבים לעשות עסקים עם חברים, חשוב לך לעזור להם לדעת מה לעשות.

מכירים את זה שאתם צריכים לחנך את החברים שלך ומכרים על העסק הקטן שלך. ואז הם יכולים להיות חלק המקורות הטובים ביותר שלך לקוחות חדשים ולקדם את לאחרים גם כן.

עכשיו יש לך הרבה רשתות חברתיות ועסקים של אנשים שמכירים אותך אישית: מן המועדונים שלך, פעילויות פנאי, פעילויות בבתי הספר, להגדרות דתיות, קבוצות תחביב וכדומה.

חברים ומכרים יודע שאתה אדם ואופי לך להראות להם באופן אישי. החברות שלך היא בעלת חשיבות עליונה עבורם. מה אתה עושה למחייתך הוא משני.

אז זה תלוי בך כדי לספר להם על איך אתה יכול לעזור כאשר הם (או אחרים שהם מכירים) צריך את מה שאתה מוכר. עמיתים האישיים שלך מוערכים הנכסים על מנת לקדם גם אתה וגם העסק שלך.

המטרה היא להפוך את "ללכת" אדם כאשר החברים שלך צריכים את שירותיך. במקום "WIIFM" מה יצא לי מזה הנוסחה, אתה רוצה לגרום להם לשאול אותך "WCYDFM", מה אתה יכול לעשות בשבילי? במילים אחרות, "האם אני יכול לפנות אליכם לקבלת ייעוץ יקר לעזור לי לפתור את הבעיה שלי?"

בטח, החברים שלך יודעים איזה סוג של העסק אתה נמצא "יש לו מוסך, היא הבעלים של שירות הייעוץ, הוא סוכן משכנתאות, היא סוכנת נדל"ן" וכן הלאה. לפעמים, עסקים קטנים יכולים להיות שמות מעורפלים, אשר לזעוק הסבר נוסף.

אז זה יכול להיות פורה מאוד אם לפשט ולהבהיר בדיוק מה שאתה עושה במונחים החברים שלך יכולים להבין. לספר סיפורים. תן קל להבין דוגמאות.

סביר להניח שכבר יש אחד או שניים "מעלית" הנאומים של 10 או 30 שניות להסביר מה אתה עושה. פיתוח גרסה נוספת מתאים לשימוש כללי יותר.

כאשר אתה אומר לאחרים מה לעשות, השתמש בסגנון האישי של סיפור סיפורים. לנצל את המצבים מאולתרות, ואל תשכח להפעיל שיקול דעת לגבי מתי להכניס את ההודעה שלך בשיחה.

להקל על אנשים לדבר עליך עם אחרים בחוגים שלהם של חברים ומכרים. זה אופן השימוש אפקט מכפיל: חברים לספר לחברים ... אשר לספר לחברים וכו '

במסע שלא נגמר עבור לקוחות ולקוחות חדשים עבור עסקים קטנים שלך, למה לא לנצל הזדמנויות אישיות ממש שם לפניך כל יום?

ואל תשכח ללמוד על העסקים שלהם גם. זה עובד לשני הכיוונים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה