יום ראשון, 29 ביולי 2012

הפצת מאמר: איך את התוצאות שלך ישתנו?


זה לא מספיק רק לשבת ולצפות כי המאמרים שלך יביא לך כמות טובה של התנועה מיד לאחר שהגשת את המאמרים שלך להפצה.

כדאי כבר לחשוב על כמה גורמים ... האם המאמר שלך ראוי נדפס? האם טבעת תוכן הכותרת הפעמון כדי מנהלי אתרים ושותפים ביותר?
שאלות
כאלה הם רק חלק מהגורמים הרבים יכול מאוד להשפיע על חלוקת המאמרים שלך תוצאות.

כמה גורמים בסיסיים הם:


1. נושא המאמר שלך ...

הגשת המאמר שלך לאתרים המאמר מודעה קבוצות המאמר לגמרי תלוי הנושא של המאמר שלך, לא כל האתרים הללו וקבוצות לקבל מאמרים בנושא כללי. כמה קבוצות (aprox. 30%) הם נישה או תוכן ספציפי, כלומר הם מקבלים רק מאמרים לפי נושאים ספציפיים, כגון: aainet קבוצה - מקבל רק מאמרים באינטרנט בנושא ...

2. התוכן שלך
אתרים הגשת
הם רק כלי, לא לחשוב עליהם כעל הבטחה שברגע המאמרים שלך מופצים הם בטוח להחזיר אותך לתוצאות גדולות. מודעה סעיף קבוצות ואתרי הן רק שם כדי להציג את המאמרים שלך עבור הקוראים (מי יכול להיות מעוניין עם המאמרים שלך) לבעלי לקחת את המאמרים שלך ולהדפיס אותם באתר שלהם או ezine. לכן, מניב תוצאות יותר לגמרי תלוי את המאמר שלך, מעניין איך זה לקוראים ואיך זה מקבל את תשומת הלב של המפרסם / עניין לגרום להם לפרסם את זה.
ייעוץ
שלי, לא רק לכתוב מאמר בשביל לחלק אותו ומקווה לקבל תנועה מחוץ לזה. לכתוב מאמר זה בוודאי יניב תוצאות לאחר שימוש הפצה המאמר שירותים ואתרי ככלי ההפצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה